{[ message.text ]}

At bruge Dorunner er gratis, enkelt, trygt og smart

Hvad kan Dorunner tilbyde dig?

Vi på Dorunner kan tilbyde dig, som leverandør af tjenester, relevante opgaver for din branche i dit område! Vi samler forepørgsler ind fra privatpersoner, firmaer samt boligforeninger som er har brug for hjælp. Vi sender herefter forespørgslerne ud til vores medlemsfirmaer. Op til 5 firmaer har herefter mulighed for at sende sit tilbud til opgavegiveren. Opgavegiveren sammenligner tilbudene inden han vælger at anvende et firma. Forhåbentlig vælger kunden dit firma, og du kan sætte i gang med arbejdet. Du får kontakt med kunder uden at skulle behøve at lægge penge på dyr markedsføring.

Hvem er Dorunner?

Dorunner.dk er et medlemsnetværk og består af over 7000 tjenestefirmaer i hele Norden. Vores mål er ikke at blive størst på antal, vores mål og ambition er at være bedst til det vi gør. Tjenesten Dorunner ejes og drives af Dorunner AB. Firmaet har en langsigtet og stabil ejerkreds med blandt andet grundlæggeren for Tradera.se, Daniel Kaplan.

Hvordan kan Dorunner hjælpe dig?

Dorunner kobler dig sammen med lokale opgavegivere, som du ikke ville få kontakt med uden hjælpen fra vores firma. Du har sikkert mange kunder allerede, og er dygtig til det du arbejder med, men vi er et godt supplement for at generere yderligere opgaver til en god pris.

Hvad bruger Dorunner medlemsafgiften til?

Dorunner bruger en hel række forskellige former for markedsføring, både online og i normale medier. Vi har en række forskellige samarbejdspartnere og arbejder kontinuerligt med Google optimering. Din medlemsafgift geninvesteres i denne type af markedsføring for at sikre at Dorunner hele tiden har en kontinuerlig kundetrafik.

Hvordan fungerer det?

Tjenesten bruges med en saldo. Lidt som et kontantkort til mobiltelefonen, hvor man påfylder en konto hos os med credits. D.v.s. at når du finder en opgave som dit firma kan udføre, køber man oplysningerne på kunden. Prisen for kontaktoplysningerne trækkes fra denne saldo.

Aktuelle forespørgsler mailes ud 2 gange om dagen (eller umiddelbart via direkte mail og/eller SMS). Op til 5 firmaer kan svare på respektive forespørgsel, og det er først-til-mølle som gælder.

Hvad er jeg bundet til?

Vi har ingen oprettelsesgebyr, ingen månedlige afgifter og ingen bindingstider. Saldoen på Dorunner er gyldig til den er brugt eller maks 1 år. Alternativt under aftalt periode i forbindelse med at hele saldoen ikke er blevet brugt op i tid. Betaling sker via standardfaktura som betales indenfor 20 dage.

Hvad koster det?

For at høre mere om priser, kontakt kundeservice på 78 79 16 82, eller skriv en mail til info@dorunner.dk

Hvad sker der hvis kunden er useriøs?

Hos Dorunner har du en Tryghedsgaranti. Dette indebærer, at hvis du ikke får mulighed for at give kunden dit tilbud, f.eks. hvis kunden er useriøs, ikke svarer eller allerede har valgt et andet firma, så får du dine credits refunderet til din saldo.

Hvordan bliver jeg medlem?

Ring til os så hjælper vi dig at registrere din konto. Samtidigt med at du tilslutter dig til tjenesten får du en kontaktperson. Du er velkommen til at kontakte os mellem 08.00-17(Mandag-Torsdag), 08.00 – 16.00 (Fredage). Allerede samme dag har du mulighed for at logge ind og tage del i kunderne som findes i dit område.

Hvornår har jeres kundeservice åbent?

Mandag til Torsdag: 08.00 – 17.00, Fredage: 08.00 – 16.00

Hvordan får jeg forespørgslerne?

Du får altid alle forespørgsler som matcher din profil sendt via email til den email-adresse som du har angivet når du oprettede din konto. Du kan oprette flere forskellige profiler hvis du ønsker at visse opgaver skal sendes til en specifik person i firmaet, og andre till en anden.

Der findes også mulighed for at modtage forespørgsler via SMS hvilket er smart for dem som ikke sidder foran computeren hver dag. SMS-service er en ekstra service. Kontakt os på kundeservice på 78 79 16 82, hvis du vil vide mere om SMS-Service.

Hvordan ændrer jeg min email-adresse eller mit SMS-nummer?

Hvis du vil have sendt forespørgslerne til en anden email-adresse eller et andet mobilnummer, kan du ændre det i indstillingerne i din profil. Klik her for at logge ind. Du kan også kontakte kundservice på 78 79 16 82.

Hvordan ændrer jeg min matchningsprofil?

Du kan selv logge ind og ændre hvis du vil. Klik her for at logge ind. Hvis du behøver hjælp kan du ringe til kundeservice på 78 79 16 82.

Hvordan fjerner jeg mit firma fra Dorunner?

Kontakt kundeservice på 78 79 16 82.

Hvorfor er min konto spærret?

Det betyder sandsynligvis at firmaet har en ubetalt faktura. Er fakturaen betalt er du velkommen til at kontakte Dorunner, for at annullere den fejlagtige suspendering (hvis ikke sker dette automatiskt når betalingen er blevet registreret).

At kontoen er spærret kan også indebære, at vi ikke kan finde et registreret eller gyldigt CVR nr. på firmaet. Hvis det viser sig, at der er gyldigt CVR og en fejl er opstået, skal I kontakte Dorunners kundeservice.

Hvordan fungerer tryghedsgarantien?

Tryghedsgaranti betyder, at et medlem kan få refunderet credits til deres konto. Tilbagebetalingen sker ikke i rigtige kontanter.

Tryghedsgarantien gælder når:
  • Opgaven er forkert eller groft mangelfuld i dets indhold, såsom kontaktoplysninger.
  • Opgavegiveren har lavet aftale med en anden entreprenør, inden medlemmet kontakter opgavegiveren første gang.
  • Opgavegiveren kontaktes ved flere tilfælde men svarer ikke.
Følgende regler gælder hvis kunden skal krediteres:
  • Medlem skal meddele eventuelle indvendinger indenfor syv (7) dage efter købet
  • Medlem skal oplyse om hvilken opgave det gælder og årsagen til kreditering gennem formularet (når man er logget ind som firmamedlem)
  • Opgaven må ikke være ældre end fem (5) dage når købet foretages.

Retten til tryghedsgaranti frafalder, hvis Dorunner mener at garantien misbruges.

Hvor mange kan købe samme forespørgsel?

I og maksimalt fire (4) andre firmaer kan købe samme kontaktoplysninger. I tilfælde af at kunden alligevel ikke er tilfreds med de fem (5) tilbud han/hun har modtaget, gives kunden i visse fald mulighed for at modtage yderligere tilbud. Det kan f.eks. være fordi et eller flere firmaer ikke har svaret kunden, og kunden derfor mangler tilbud. At modtage flere tilbud end fem (5) er noget som først skal godkendes af kundeservice.

Opsigelsestid?

På Dorunner findes der ingen opsigelsestid eller automatiske forlængninger. Vi aftaler faste tidsperioder og faste beløb så du altid ved, hvad det kommer til at koste.

Forlænges aftalen automatisk?

Nej, aftalen forlænges ikke automatisk. For at aftalen skal forlænges kræves det, at I laver en ny aftale via telefon eller email, eller I selv indbetaler penge på hjemmesiden efter kontakt med Dorunner.

Hvad får jeg ud af mit medlemskab?

Gennem tjenesten får I nemt adgang til nye potentielle kunder og jobs direkte via telefonen eller email. Udover det kan I tage del af flere tilbud fra vores samarbejdspartnere via vores medlemsfordele, som f.eks. rabatkort på Q8, som giver billigere bensin, diesel og vask. Vil du vide mere er du velkommen at kontakte kundeservice på tel: 78 79 16 82.

Billedet som jeg uploadede fungerer ikke eller vises ikke korrekt?

Billedet SKAL være i formatet jpeg og må ikke overskride 2 Mbyte i størrelse.

Kan et firma ligge med på flere kategorier?

Ja! Det kan man, klik bare i flere kategorier i boxen når du lægger dit firma op. Hvis du behøver hjælp kan du ringe til kundeservice på 78 79 16 82.

Jeg kan ikke finde en kategori som passer på mit firma?

Tjek nøje efter igen, din branche ligger måske som en underkategori til en anden kategori eller på en plads som du ikke først troede. Hvis du behøver hjælp kan du ringe til kundeservice på 78 79 16 82.

Kunden svarer ikke, hvad gør jeg?

Det kan være at kunden er optaget, eller af anden grund ikke har mulighed for at svare lige der du ringer. Forsøg ved flere tilfælde, både via telefon og email. Hvis i på trods af flere forsøg ikke får kontakt med kunden, kan i bede om at få opgaven krediteret via vores Tryghedsgaranti. Log ind på din konto og udfyld formularen.

Hvordan kobler jeg min firmaprofil og min Facebook-side sammen?

Det er nemmere end du tror. Det nemmeste er om du kontakter kundeservice via info@dorunner.dk så de kan sende dig vores guide.

Jeg har mistet min faktura. Kan i sende en ny?

Du finder din faktura/er hvis du logger ind på din konto. Der kan du nemt printe fakturan ud for at betale. Har du spørgsmål er du altid velkommen at kontakte kundeservice på: Tel: 78 79 16 82 Email: info@dorunner.dk

Sådan fungerer Dorunner Tilbud

1. Beskriv hvad du behøver hjælp med

Vi kontakter lokale leverandører

2. Sammenlign og vælg mellem flere leverandører

Læs anmeldelser og referencer

3. Få arbejdet udført af en kvalitetsikret professionel